WEBDESIGN OP MAAT
DigiBert maakt websites die bij de stijl en de situatie van jouw bedrijf past. Van betaalbare starterswebsite tot volledige maatwerk online rebranding. Het belangrijkste doel is dat de website het beoogde resultaat levert binnen het begrootte budget.
WORDPRESS CMS
Bij DigiBert werken we met het meest gebruikte Content Management System ter wereld, WordPress. Hierdoor kun je als klant vrij eenvoudig zelf content zoals teksten en afbeeldingen aanpassen of toevoegen aan je website.
ELEMENTOR PAGEBUILDER
Met de pagebuilder van Elementor voor WordPress is visueel bijna alles mogelijk. Zo kunnen we een website ontwerpen gebaseerd op één van de duizenden beschikbare templates, of gaan voor volledig maatwerk.
LAAT JE WEBSITE MET JE BEDRIJF MEE GROEIEN
De groei van een bedrijf gaat hand in hand met de groei van de bedrijfswebsite. Door de website te blijven ontwikkelen groeit de online uitstraling, maar vooral ook de vindbaarheid in zoekmachines zoals Google, wat resulteert in een grotere klantenkring. Om jouw bedrijf zo goed mogelijk te helpen maken we altijd een groeistrategie op maat. Zo kan een starter alles op eigen tempo bepalen en passen we de strategie flexibel aan. Waar jij werkt aan de groei van jouw bedrijf kan DigiBert werken aan de groei van je online identiteit. Met een groei abonnement kunnen we een tegen een aantrekkelijke vaste prijs werken aan verschillende aspecten van jouw online identiteit. Zo kunnen we flexibel wisselen tussen onderhoud, SEO, SEA en sociale media werkzaamheden om alle aspecten van de online identiteit te laten groeien.
WEBSITE OF WEBSHOP NODIG?
Vul het contactformulier in of bel / mail ons om een afspraak te maken.
WEBSITE MARKETING
Om meer bezoekers naar een website te “lokken” begin je het liefst met een sterke basis. Dit bestaat uit een moderne uitstraling en relevante informatie, een website met een uitstraling en teksten uit 2001 zal niet zomaar goed vindbaar worden in Google. Daarom is het belangrijk om te kijken of de huidige website uitgebreid moet worden of dat het beter is om deze opnieuw op te zetten. Een goede webdeveloper let bij het maken van de website op bepaalde elementen die de vindbaarheid in zoekmachines bevorderen, zoals het gebruik van de juiste H1 tags en meta tags. Met een goede basis hoort de website op termen zoals de eigen naam hoog te scoren in de zoekresultaten.
Voor meer informatie over websites bekijk onze webdesign pagina.
Als de basis goed staat kan de vindbaarheid op 2 manieren verbeteren, door de organische vindbaarheid te verbeteren met behulp van SEO, of met behulp van betaalde advertenties in de zoekresultaten van bijv Google (SEA).
SEO
Je website boven in de zoekresultaten van bijv. Google laten verschijnen is een proces dat in de afgelopen jaren steeds complexer is geworden. Het algoritme dat Google gebruikt wordt regelmatig aangepast om betere resultaten weer te geven, en hierbij moeten SEO specialisten telkens rekening houden met nieuwe ranking-factoren. Zo kwam je vroeger makkelijk bovenaan te staan met veel back-links, maar kijkt het algoritme kijkt tegenwoordig steeds meer naar de gebruikerservaring.
Voordelen:
- Het resultaat heeft langer effect
- Betere gebruikerservaring
- Meer waardevolle bezoekers
Nadelen:
- Niet direct resultaat
- Risico bij aanpassing algoritme
Een aantal manieren om SEO verder uit te bereiden zijn:
- Extra pagina's maken
- Waardevolle back-links
- Anchors toevoegen
- Meta-instellingen
SEA
In tegenstelling tot SEO heeft SEA vrijwel direct effect. Het is in veel gevallen ook eenvoudig om de resultaten goed te meten en te zien of er winst is gemaakt op de investering. Een ander groot voordeel is dat het flexibeler is, staat de agenda vol dan kunnen de advertenties eenvoudig worden gepauzeerd, zijn er meer klanten nodig kan het advertentiebudget verhoogd worden. Het is vaak ook heel handig om SEA en SEO te combineren om zo snel resultaat van SEA met langdurige groei van SEO.
Voordelen:
- Snel resultaat
- Flexibel aanpasbaar
- Vaak goed meetbaar
Nadelen:
- Kan vrij duur zijn
- Minder waardevolle klanten
- Stop je met adverteren, ben je direct niet meer vindbaar
- Risico dat je ook betaald voor slechte clicks
SOCIAL MEDIA MARKETING
Het aanmaken van een social media kanaal is vrij eenvoudig, maar het actief beheren en groeien van een kanaal kost veel tijd en energie. Het is daarom vaak interessant om hierin ondersteund te worden, of dit uit te besteden. In social media marketing maken wij ook het onderscheid tussen het actief beheren van één of meerdere sociale media kanalen, of het adverteren via deze kanalen.
BEHEREN
Een succesvol social media kanaal is meer dan af en toe een post. Het posten met regelmaat maar vooral ook actief reageren op discussies en reacties op eigen content zorgt voor een groeiend kanaal. Daarom is het belangrijk om te kijken wat je zelf wilt doen, en waar DigiBert bij kan helpen.
Mogelijkheden:
ADVERTEREN
Met de hulp van sociale media advertenties kunnen bijv. producten sneller worden verkocht of de following van het kanaal worden vergroot. Het is belangrijk om goed te kijken op welk platform wordt geadverteerd om de juiste doelgroep te bereiken. Daarbij is het altijd goed om meerdere advertenties te testen en de meest effectieve te gebruiken.
Mogelijkheden: